Segona Ronda. XXXVI Open de Martorell

Ja hem jugat la segona ronda del XXXVI Open de Martorell.

En el grup C, Manel D. va jugar contra Julian Enrique Castellanos Crespo amb un elo català de 1728 del Club Castellbisbal. En una partida igualada, el nostre jugador després de molts canvis de peces, estava convençut que podia guanyar el peó de a però no va ser possible i aquest peó recolzat pel rei contrari va obligar al nostre company a cedir la partida.

Josep va jugar contra Alex Poyan Cobelli amb un elo català de 1769 del Club Palleja. El nostre company va aconseguir un peó passat que gràcies al suport de les torres i la parella d'alfils li va donar la partida.

Antonio va juga contra Alexandre Cutura Sole amb un elo català de 1769 del Club Terrassa. Després d'una bona apertura, el nostre jugador va cometre algunes imprecisions en la transició del joc mig al final que va provocar la perduda de la partida.
El nostre jove jugador Diego li va tocar jugar amb Luis Febrero Perez amb un elo català de 1758 del Club Comtal. El nostre jugador en una posició favorable on guanyava peça neta, va veure possibilitat de guanyar 2 peces. Al final no va calcular la resposta del contrari i no va agafar la peça d'avantatge. Després de canviar les peces va quedar amb un peó de menys i amb alfil de color contrari al del seu contrincant. Una posició que a priori són taules però després d'algunes imprecisions per part del nostre jugador va cedir la partida.

En el grup B, Manel A. va jugar contra Adria Ruiz Soria Sub-16 amb un elo català de 1928 del Gran Penya Vilanova. El nostre jugador després d'una apertura molt irregular va quedar en una posició molt dolenta. Amb enrocs contraris, el contrari va fer un atac amb peons, cavall, dama i torre que va ser impossible de parar.

En el grup tenim a la nostra jugadora Conxita que jugava contra el Mestre Català Miquel Castells Briones amb un elo català de 2161 del Sant Boi. Conxita va jugar amb blanques, la partida va començar amb una Defensa Siciliana. Conxita va respondre amb 2. g3 per evitar línies molt conegudes pel rival. Després d'un mig joc complex, la nostra jugadora va perdre un peó que va recuperar jugades més tard on va tractar de canviar peces per espolsar-se la pressió i per ariibar a un final igualat El seu rival no vol taules i forçant, va deixar que Conxita arribi amb un peó a sèptima fila, amb una coronació imparable. Conxita s'emporta el punt davant de Mestre català. Moltes felicitats per la bona partida.

Segona ronda. XXXVI Open de Martorell