III Torneig de Ràpides Vila de Cervelló

El dissabte 6 de juliol vam celebrar el III Torneig Amistós Vila de Cervelló. El torneig està obert a qualsevol aficionat als escacs. Aquest any  hem tingut força èxit en arribar fins a 52 jugadors, just el doble de l'any passat. Com nota curiosa el jugador més gran del torneig té 95 mentre que la més jove 7 anys, estem parlant possiblement de fins a 5 generacions. Aquest any també han participat els alumnes del taller d'iniciació als escacs. Al principi han començat amb nervis per ser el primer torneig i l'ús del rellotge, ho han superat i al final s'han graduat "cum laude".

En l'entrega de premis hem tingut al nou regidor d'Esports Ferran Soriano i la ex-regidora d'Esports Montserrat Canas que ha dirigit unes paraules despedint-se del càrrec.

Relació de premiats:

• Primer classificat general: Mestre FIDE Javier García Jiménez del C.E. Martorell.
  • Segon classificat general: Jordi Planella Sanchez del Esplugues L'Avenç C.E.
  • Tercer classificat general: José Luis Ayala Abenza del Cadena Escacs Av. Port (Barcelona).
  • Primer classificat elo 1800 a 1950: Ivan Planella Zavala del Esplugues L'Avenç C.E.
  • Primer classificat elo 1700 a 1799: Diego Fernández-Huerta Castillo del C.E. Pallejà.
  • Primer Classificat elo inferior 1700: Diego López-Pizarro Araujo del C.E. Cervelló.
  • Primer clasificat no federat: Sergi Paris del Casal de la Gent Gran de Vallirana.
  • Primer classificat major 60 anys: Jaume Call Bonet del C.E. Cervelló.
  • Primer Classificat sub-12: Isaac Gómez Paredes del C.E. Sant Cugat.
  • Primer Classificat sub-10: Alex Poyan Cobelli del C.E. Pallejà.
  • Primer Classificat sub-8: Irene Planella Zavala del Esplugues L'Avenç C.E. (Campiona de Catalunya sub-8 2019).
  • Segon Classificat sub-8: Dani Palacios del Col·legi Santa Maria de Cervelló.
  • Primer Classificat del Casal de la Gent Gran: Jaume Elies del C.G.G. Cervelló.
  • Primer Classificat del Casal Gent Gran de ValliranaL: Antoni Mulet del C.G.G. Vallirana.
  • Primer Classificat Local: José Rodríguez Quiroga del C.E. Cervelló.

III Torneig Amistós Vila de Cervelló

Un pensament en “III Torneig Amistós Vila de Cervelló

• 8 juliol 2019 a les 12:58
    Enllaç permanent

Ha estat un gran dia i una molt bona organització.
    Enhorabona al Club escacs cervelló.

Respondre