En el marc de les festes majors de Cervelló 2018 el dissabte 21.07.18 es van celebrar les III Simultànies Festes Majors 2018. Aquest any ens ha visitat el Mestre Internacional Arturo Vidarte del club de Montcada i Reixac. El Mestre s’ha enfrontat a 20 jugadors al mateix temps. Després de 3 hores de partides el resultat final ha sigut 17 partides guanyades pel Mestre i tres jugadors han aconseguit unes meritòries taules: José Carrasco León del Club Molins de Rei i Conxita Canela i Antonio García del nostre Club. Al final de les simultànies s’ha entregat uns obsequis als jugadors que han obtingut millor resultat i medalles els jugadors sub16. Moltes gràcies a tots per la vostra participació i fins a l’any vinent.

III Simultànies Festes Majors 2018

Un pensament en “III Simultànies Festes Majors 2018

• 9 agost 2018 a les 08:25
    Enllaç permanent

Jugar con jugadores así es algo que me encanta, no importa que la probabilidad de perder sea mucho mayor que la de ganar, es lo que aprendes. Aunque logré con muchos apuros hacerle tablas me hizo una jugada de ataque magistral que a mi no se me hubiera ocurrido, O sea, que esto ayuda a desarrollar nuestra propia imaginación para nuestras partides y a crear afición.

Respondre